Marketinški načrt in uspešno trženje na spletu

Imate dober izdelek, pa ga nihče ne opazi? Ste odprli svoje podjetje, pa zanj ni nihče še slišal? Želite, da vas opazijo, slišijo ter da govorijo o vas? Potem je čas za dobro reklamo. 
 
Ker dober glas seže v deveto vas. Naučite se kako.

 

Razlogi za udeležbo:    • spoznali boste najuspešnejše načine za vrhunsko predstavitev vašega podjetja, izdelka ali storitve

• naučili se boste razviti in sestaviti marketinški načrt

• ker je osnova marketinškega načrta izvedba tržne raziskave, vam bomopredstavili in pokazali kako se tržna raziskava pravilno izvede ter kasneje analizira oz. kako se rezultati analize smotrno uporabijo v marketinške namene

• seznanili vas bomo z dobro marketinško strategijo in vam predstavili različna orodja, sredstva in komunikacijske kanale za uspešno dostavo vašega oglasnega sporočila

• še posebej podrobno vas bomo seznanili s trženjem na spletu in vas opozorili na nekatere pasti, ki prežijo na vas

 

 

Za podrobnejše informacije o izobraževanju ali njegovi izvedbi nas kontaktirajte preko tel. 051 244 399 ali elektronske pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Poslali vam bomo podrobnejšo ponudbo programa. 

SuperHIBRA

Napovedujemo:

 

 

Tekmovanje SuperHIBRA bo zaživelo v mesecu februarju 2014

 HIBRA Logo za splet

 

Kaj je SuperHIBRA ?
 
Je tekmovanje v hitrem branju, pri katerem udeleženci uporabljajo sposobnost pomnjenja in razumevanja velike količine besedila v kratkem času.
 
Ali ste vedeli, da običajen bralec prebere polovico strani na minuto? To pomeni, da za 100 strani dolgo knjigo potrebuje skoraj 4 ure.
 
S pravilno tehniko si lahko skrajšate čas branja tudi za polovico, ob tem pa obdržite popolno razumevanje prebranega. Vaši možgani ob pravilno izvedenem hitrem branju zmorejo več ter so bolj osredotočeni na prebrano besedilo, saj ni »prostora« za preostale misli.
 
Ključni koraki za hitro branje:

• Prepoznavanje ovir in napak pri branju

• Tehnike hitrega branja

• Vaje za izvajanje hitrega branja

Strateško načrtovanje

Ste brez načrta ? Brez vizije? Plujete po vetru brez cilja in brez uspehov? 
 
Čas je, da se organizirate in začrtate svojo pot v svetlo prihodnost in dobičkonosno poslovanje.

 

Razlogi za udeležbo:     • spoznali boste osnovni pomen strateškega načrtovanja

• seznanili vas bomo s procesom strateškega načrtovanja

• predstavili vam bomo različne analize (analizo konkurence, analizo tržnih priložnosti, analizo kupcev,...)

• naučili se boste obvladovati temeljne etape strateškega načrtovanja

• naučili se boste izdelati kvaliteten strateški načrt podjetja/organizacije

• govorili bomo tudi o pomembnosti in pravilnem načinu predstavitve strateškega načrta vsem zaposlenim v podjetju

 

Za podrobnejše informacije o izobraževanju ali njegovi izvedbi nas kontaktirajte preko tel. 051 244 399 ali elektronske pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
Poslali vam bomo podrobnejšo ponudbo programa.

MemoGENIJ - pristopi za pomnjenje

Si želite zavestno uporabljati in trenirati svoje možgane? Se želite udeležiti svetovnega prvenstva v pomnjenju? Želite zmagati in postati državni prvak v pomnjenju?
 
Dober spomin je osnova vsakega izobraževanja

 

Razlogi za udeležbo:
 
• testirali bomo vaše trenutne spominske kapacitete

• predstavljene vam bodo osnove o spominu/pomnjenju (razlika med senzoričnim, kratkoročnim in dolgoročnim spominom)

• naučili vas bomo uporabe različnih metod, pravil in sistemov za pomnjenje (metoda LOCI za kratkoročno shranjevanje veliko podatkov, metoda za zapomnitev števil, MAJOR sistem in številne druge memo-tehnike)

• povedali vam bomo kako se lahko udeležiti svetovnega prvenstva v pomnjenju

• zadnji dan delavnic bomo izpolnili test s katerim bomo preverili in primerjali rezultate s prvim dnem